4 תשובות
אני לא רצה לרוב אבל כשכן אני לא לוקחת בקבוק
אני רצה עם תיק גב קטן די צמוד לגב ושמה 2 בקבוקי מים בדרכ אני שותה בקבוק וחצי
אני רצה בלי כלום עליי חוץ מטלפון, אני משתדלת לרוץ רק בפארקים או מקומות שאני יודעת שיש ברזייה
אני התחלתי לרוץ בהליכה ואז כשהתרגלתי רצתי קטעים יחסית קצרים והשאר בהליכה ואחרי זה רק נתחלתי לרוץ ברציפות כל מעבר כזה לקח ממני נחישות וסוג של אומץ כי לפעמים קשה לגרום לעצמך להתאמץ עוד יותר אבל התחושה בסוף מאוד מספקת והתוצאות שוות את זה וזה מאוד טוב למחשבות זה מרגיע וכשעושים את זה על בסיס סדיר וקבוע זה עוזר להתחטב ולרדת במשקל אבל רק תלוי איך אתה אוכל וכמה חלבון..