3 תשובות
שואל השאלה:
*אם לא אז אני אשן לבד*
*אם לא אז אני אשן לבד*
אנונימי
למה שלא תישן עם החברה? כאילו אם היא באמת חברה ונוח לך איתה אז אתה לא תהיה לבד
האמת שלא ממש הבנתי איך אתה תהיה לבד אם לא תהיה עם הבנות כי אתה תהיה עם החברה לא? משהו במשפט התבלבל לי
האמת שלא ממש הבנתי איך אתה תהיה לבד אם לא תהיה עם הבנות כי אתה תהיה עם החברה לא? משהו במשפט התבלבל לי
רגע ואת.ה בן או בת
באותו הנושא: