10 תשובות
כן כן כן
ואי הספר מהמם תנסי תסרט לא ראיתי אבל
אנונימית
מה רע בו^^^
אני חושבת שהוא ממש נחמד ועצוב
אני חושבת שהוא ממש נחמד ועצוב
מצ'עמים בטירוף וחסר פואנטה
חוץ מהשירים של sufjan stevens
הוא ממש יפה בעיני
כן
כןן
ראיתי אותו ממליצה ממש
ראיתי אותו ממליצה ממש
טיפה מחלחל, מסכימה עם התגובה הראשונה חחח חחח.
יש סצנות טיפה מאוד מוזרות אבל סה"כ סבבה אני מניחה..;-;
יש סצנות טיפה מאוד מוזרות אבל סה"כ סבבה אני מניחה..;-;
כן סרט מהמם
תצפי בו בלי לחץ של זמן כדי שתראי רצוף, הסרט דיי שקט מה שלא מתאים לכל אחד אבל הוא באמת יפה
תכיני מלאא טישו לסוף
את הספר תקראי אחרי הסרט
תצפי בו בלי לחץ של זמן כדי שתראי רצוף, הסרט דיי שקט מה שלא מתאים לכל אחד אבל הוא באמת יפה
תכיני מלאא טישו לסוף
את הספר תקראי אחרי הסרט
באותו הנושא: