12 תשובות
חמוד מאד, כן
כן
מעט ארוך, אבל מקסים
לא כךך. הסרט יפה והכל אבל הוא דיי מרוח וגם אני לא רוצה לספיילר אבל היה משהו שממש הוריד לי ממנו
כן חובה
זה פשוט מאסטרפיס
סרט מקסים!! ממש אהבתי
גם הספר
אבל יש שם קטעים מיניים אז לקחת בחשבון
מאוד
אני ממש אהבתי אותו
אני ממש אהבתי
הסרט האהוב עליי 3>
אנונימית
מאוד ממליצה
סרט באמת קליל וקסום וכייפי
אישית אני לא רואה כל כך יצירת אומנות בסרט הזה, הוא חמוד, אבל לא מעניין, חסר פואנטה ולא שווה את השעתיים וקצת האלה.
חד משמעית, יש בו הרבה עומק שקשה טיפה להבין, אבל בין הסרטים הכי מדהימים שראיתי.
הוא ממש טוב הוא מרגש