27 תשובות
לא. התורה היא נצחית ולא תשתנה.
אוטובוסים אולי
כל השאר לא. הדת זה משהו שנשמר למשך כל כך הרבה זמן ונגיד הלהט"ב זה די קיצוני ואוכ כשר גם, זה לא משהו שהם יפתחו אליו.
אוטובוסים בשבת מבחינת שהם יעלו או כאילו.. מאיזה בחינה?
לא, התורה לא תשתנה לעולם.
עברנו מלא גלויות מלחמות וארצות והתורה נשארה אותו דבר.
יש רפורמים וכאלא אבל אנשים מודעים לזה שהם רפורמים ושהאמת לא נמצאת שם.
אמת יש רק אחת אבל שקרים אפשר להמציא עד אינסוף.
קיצור לא יודעת איך להסביר את עצמי כל כך אבל סבבה, בעזרת ה' שהשפיות תישאר לאנשים.
לא, אלוקים לא אמור לזחור וב מהחוקים שהוא נתן לנו כאילו הוא טעה.

להפך, הוא אמר לנו מראש שהם לכל הדורות:

"אֵת כָּל אֲשֶׁר צִוָּה ה' אֲלֵיכֶם בְּיַד מֹשֶׁה, מִן הַיּוֹם אֲשֶׁר צִוָּה ה' וָהָלְאָה לְדֹרֹתֵיכֶם" (במדבר טו, כג).

"וְהַנִּגְלֹת לָנוּ וּלְבָנֵינוּ עַד עוֹלָם לַעֲשׂוֹת אֶת כָּל דִּבְרֵי הַתּוֹרָה הַזֹּאת" (דברים כט, כח).

"יָבֵשׁ חָצִיר, נָבֵל צִיץ; וּדְבַר אֱלֹהֵינוּ, יָקוּם לְעוֹלָם" (ישעיה מ, ח).
אנונימי
מה זה השאלה הזאת ברור שלא
כשרות ואוטובוסים - בחיים לא ,
להט"ב עוד איכשהו סביר
אוטובוסים בשבת זה חילול שבת זה בחיים לא יקרה
לגבי הלהטב עוד כן יהיה יותר קבלה ,לא שזה מותר
^^אם כבר הפוך, כי יש מקור שאורמ שזחיר יזחור להיות כשר (לכן נקרא "חזיר" - מלשון לחזור).

וכן נאכל משור הבר שישחט בין הקרניים (תורה חדשה תצא מאתי).

אבל להט"ב ושבת - בחיים לא.
אנונימי
לגבי הלהטב נשמע הגיוני
אנחנו דור שיותר מכיל
לא, יותר סביר שהאנשים ישתנו
כל הדברים האלה בגדול הם לטובתנו
ולא בקטע של סיסמה
זה טוב לנו שיש יום אחד של מנוחה שמת תקין לגמרי מכל העולם הזה
זה בריא לאכול כשר וזה גם מלמד אותך להתאפק וזה מאוד חשוב במיוחד בדור כזה שאנשים מתקשים לרסן את עצמם

אני לא הייתי רוצה שייגמר הטוב הזה וגם השם לא כי הוא אוהב אותנו ורוצה להשפיע עלינו טוב בגלל זה הוא ברא אותנו תכלס
אז למה לו או לי לקבל משהו שהוא לר טוב לי?
דווקא מעניין למה אבל אני לא אשאל :) שמחה שאהבת
לא.
להטב עוברים על גילוי עריות.
בגלל גילוי עריות בין היתר.. בית המקדש הראשון נחרב.
רוצה גלות נוספת?
אמאלה לא גלות נוספת די שתבוא הגאולה כבר מספיק
לא מה קשור
לא, וזה מה שמכחיד דתות אי אפשר להתכחש לזה
אני לא אומר שזאת לא דת האמת אני אומר שבסופו של דבר היא תהיה בנפילה בדיוק כמו כל דת אחרת
אנונימי
כמובן שלא, זאת התורה לא תהיה מוחלפת
כל הרעיון של האמת, זה שהיא לא משתנה בגלל שקרים ואופנות חולפות
אולי אני אשאל את זה
"אתם חושבים שהחוקים של המדינה שלנו ייפתחו מתישהו? שיהיה מותר לגנוב, לרצוח, לא לשלם מיסים..."
נשמע לך הגיוני?
אותו עיקרון
אנונימי
להפך. היהדות היא המוסר המוחלט. והמציאות תתיישר לפיה
לא יש כאלו שכבר ניסו לעשות את זה אבל כמובן נכשלו כישלון חרוץ אז לא אין סיכוי
לא
אפשר להתאים את הזמן לתורה אבל לא להפך
לדעתי היא תהיה חייבת להיפתח לחלק מהדברים, כי המציאות משתנה. ויכול להיות שמה שראו פעם היה יותר חלקי ממה שרואים היום. כמו שזה עכשיו זה כמעט בלתי אפשרי
אנונימית