4 תשובות
כי לצערנו העולם סובב סביב בני אדם, ובני אדם מלאים בתכונות שליליות כמו חוסר פרגון ושיפוטיות
כי לכל אחד יש דעה שונה וזה בסדר,פשוט צריך להביע אותה בצורה יפה.
אנחנו חייבים לשפוט כדי לקבל החלטות, אלה שמוציאים את זה כלפי חוץ הם פשוט יותר דושים מהשאר.
אנונימי
כי אנשים הם ביקורתיים, אין מה לעשות עם זה