17 תשובות
יואוו כןן
אימאלה ואני מחכה שמשהו יכתוב בסטיפס שגם לו יש את התקלה הזאת
אלוהים איזה תקלה מעצבנת
חשבתי שזה רק לי


אלוהיםם
לכולם
כןן אמאלה מזה
כן גם לי ואני יודעת על עוד
אנונימית
כן יש באג
חח בדיוק שאלתי את חבר שלי
כן כן
באתי לאתר כדי לראות אם אנשים שאלו משהו על זה
אנונימית
כן
אצלי עובד רגיל
כן, זה באג כנראה יסתדר בשעות הקרובות.
שואל השאלה:
תעדכנו שעובד לכם פליז
גם לי זה כזה מעצבן
שואל השאלה:
עדיין לא עובד??