3 תשובות
אם את מהמחשב אז ככה זה.
שואל השאלה:
לאלא
מהטלפון
מי לעזאזל משתמש מהמחשב לול
לאלא
מהטלפון
מי לעזאזל משתמש מהמחשב לול
אה..לא?
יש לי הרבה כי אני לא עונה לאנשים אז תבדקי אולי יש לך איזו שיחה שלא שמת לב אליה יותר למטה
יש לי הרבה כי אני לא עונה לאנשים אז תבדקי אולי יש לך איזו שיחה שלא שמת לב אליה יותר למטה