3 תשובות
אם את מהמחשב אז ככה זה.
שואל השאלה:
לאלא
מהטלפון
מי לעזאזל משתמש מהמחשב לול
אה..לא?
יש לי הרבה כי אני לא עונה לאנשים אז תבדקי אולי יש לך איזו שיחה שלא שמת לב אליה יותר למטה