16 תשובות
מסתכלים מאחור. איפה שהרכיבים.
רשום לך על האריזה
אם זה לא באריזה אז תכתוב באינטרנט. נגיד:
חזה עוף ערך תזונתי
לחם ערך תזונתי
וכו
חזה עוף ערך תזונתי
לחם ערך תזונתי
וכו
רשום מאחורה
בדרך כלל אם זה מוצר מהסופר רשום מאחורה ויש גם בגוגל רושמים את שם המוצר ואת הכמות ויש לך שם קלוריות
או רשום על האריזה או לקנות משקל ולחשב לפי גרמים
שואל השאלה:
מה אבל זה "לחיות על המשקל" זה סיוט
מה אבל זה "לחיות על המשקל" זה סיוט
אנונימי
כתוב על האריזה בהכל
שואל השאלה:
אפילו כמה קלוריות יש ביחידה?
אפילו כמה קלוריות יש ביחידה?
אנונימי
תחשב באפליקציה (ממליצה על ; myfitnesspal) ,
או שהתכוונת במובן אחר שהתשובה לו היא ; על האריזה או בגוגל(אם אין על האריזה)אמור להיות לך רשום את הערכים התזוניים .
או שהתכוונת במובן אחר שהתשובה לו היא ; על האריזה או בגוגל(אם אין על האריזה)אמור להיות לך רשום את הערכים התזוניים .
כתוב כמה זה ל100 גרם. תחשב כמה גרם זה כל יחידה ולפי זה תוכל לדעת כמה קלוריות יש בזה
שואל השאלה:
איך מחשבים?
איך מחשבים?
אנונימי
^מה הכוונה שלך בלחשב?
שואל השאלה:
לפי מה שhi כתבה
לפי מה שhi כתבה
אנונימי
אתה שוקל את מה שאתה אוכל
ואז מחשב כמה קלוריות יש בזה
למשל אם במאה גרם יש 250 קלוריות ואתה אוכל 150 גרם אז אתה עושה 250*1.5 ומקבל את כמות הקלוריות
ואז מחשב כמה קלוריות יש בזה
למשל אם במאה גרם יש 250 קלוריות ואתה אוכל 150 גרם אז אתה עושה 250*1.5 ומקבל את כמות הקלוריות
שואל השאלה:
לא ממש הבנתי
לא ממש הבנתי
אנונימי
באותו הנושא: