6 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני אוכלת 1200 קלוריות ביום ושותה 4 ליטר ועושה ספורט וזה עוזר לרדת וזה בריא אז למה לא יעבוד
אנונימית
אז יופי תמשיכי ככה, אבל דרכים כאלו לא ישיגו לך תוצאות תוך ככ מעט זמן, זה יעבוד עם הזמן
אנונימית
תקשיבי ה3 קילו האלו כנראה משמעותיים רק בראש שלך, כמעט לא רואים את זה אפילו וזה לא משהו ששווה להרוס את הגוף שלך עליו, בלי לציין בכלל שגם בהנחה שזה יצליח איכשהו את תעלי את הכל שוב מאוד מהר כי זה מה שקורה כשיורדים בצורות הלא נכונות. ירידה במשקל זה דבר שלוקח זמן תמיד אבל שווה להשקיע בו בשביל התוצאה, בבקשה תעשי את זה נכון זה טוב יותר בכל דרך ויגרום לך להרגיש טוב יותר.
אנונימית
שואל השאלה:
לא צריך בריא בא לי רק לרדת
אנונימית
בצורה בריאה את לא תצליחי לרדת 3 קילו עד ראשון
גם קילו אחד את לא תצליחי בצורה בריאה
תתחילי לאכול בריא ולעשות ספורט ולשתות הרבה מים ותראי כמה את יורדת
לא נשקלים כל יום, אין לתנודות כאלו משמעות.
כדי באמת לרדת 3 קילו תוך שלושה ימים את צריכה לוותר על איזה איבר פנימי. שומן פשוט לא נשרף במהירות הזו, אולי רק אם את שוקלת 300 קילו אז הירידה היחסית תהיה של קילואים שלמים בכל פעם.