3 תשובות
כולם פשוט חושבים שאת הרבה רמות מעליהם ומפחדים. אהובה, את מדהימה כמו שאת ואת לא צריכה בנים שיראו לך את זה
אני יודעת כבר מבלי להכיר אותך שאת מדהימה
אבל הבעיה היא שכנראה את או מתאמצת מדי או לא מתאמצת בכלל את צריכה פשוט להיות את תנסי להיפתח לאנשים לדבר איתם
תסתכלי כול יום במראה ותגידי אני יפה ותרגישי הרבה יותר טוב תסמכי עליי
אני יודעת שלפעמים זה קשה אבל החיים זה כמו עלייה וירידה לפעמים יש תקופות כיפיות וקלות ולפעמים יש תקופות טיפה יותר קשות
אנונימית
אני מזדהה איתך ב100%