6 תשובות
ללכת למסעדה עם חברים
שואל השאלה:
השם משתמש שלך גאוני שימי תמונה של רוס עצבני זה יעשה את זה יותר טוב ^^^^
השם משתמש שלך גאוני שימי תמונה של רוס עצבני זה יעשה את זה יותר טוב ^^^^
שואל השאלה:
אין לי חצר ויש לי בית קטן^^
אין לי חצר ויש לי בית קטן^^
תעשי מסיבה בחצר תזמיני חברים זה ממש חמוד ותמתני את זה לפי הסכום הכספי שיש לך
שואל השאלה:
מה זה?^
מה זה?^
דבר ראשון מלא מלא מזל טוב ושתמיד תהיה מאושרת בקיצור מזל טוב מוקדם
דבר שני אני חושבת שאת יכולה לקחת שולחן קטן לקנות קצת חטיפים שתייה פיצות ולעשות מסיבה קטנה בחוף הים
מקווה שעזרתי
דבר שני אני חושבת שאת יכולה לקחת שולחן קטן לקנות קצת חטיפים שתייה פיצות ולעשות מסיבה קטנה בחוף הים
מקווה שעזרתי
אנונימית
באותו הנושא: