9 תשובות
מסעדה
לצאת עם חברות
איזה לןפט
איזה לןפט
סתם לצאת לים או לקניון
עם חברות
חדר בריחה
באולינג
קריוקי
מסעדה
סרט
פיקניק
מסיבת פיג'מות
באולינג
קריוקי
מסעדה
סרט
פיקניק
מסיבת פיג'מות
מסעדה
באולינג
קריוקי
באולינג
קריוקי
אני יצאתי לבאולינג עם כמה חברות ואז המשכנו לקניון ממול
היה מאוד כיף לא צריך ללכת ללופטים כי את בת 14 בואי
היה מאוד כיף לא צריך ללכת ללופטים כי את בת 14 בואי
ילד
מסיבת מנויים במיקמק
אנונימית
באותו הנושא: