7 תשובות
רע מאוד.
תעברי לאנימה.
גרוע מאוד
שמע
אני רואה קופיקו בגיל 17 :)
שמעי הכל טוב, אם את צריכה לדבר אני כאן
נה, הכל טוב, תהני בסטי
זה בסדר גם אני מכורה ליובל המבולבל
כל אחד והקטע שלו