7 תשובות
רע מאוד.
תעברי לאנימה.
תעברי לאנימה.
גרוע מאוד
שמע
אני רואה קופיקו בגיל 17 :)
שמעי הכל טוב, אם את צריכה לדבר אני כאן
נה, הכל טוב, תהני בסטי
זה בסדר גם אני מכורה ליובל המבולבל
כל אחד והקטע שלו
כל אחד והקטע שלו
באותו הנושא: