11 תשובות
לא מרגישים כלום זה למה לא כדאי לבזבז את הזמן על האתר הזה
ממש בא לי לדעת אבל לא
לדעתי יש עולם הבא
אין באמת דרך לדעת
אין באמת דרך לדעת
כלום ליטרלי כלום פשוט אדמה ותולעים ואוכלים אותך
אולי יש גלגול נשמות, אולי אין כלום ושום דבר
אין לדעת
אין לדעת
אין לדעת , נדע כשנמות - או לא ..
לדעתי כלום, כמו שמרגישים בשינה
תולעים אוכלים אותך כלומר את הגוף שלך, הנשמה נשארת כמו שהיא
יש גן עדן וגיהנום מוכח מדעית
יש, וישר אחרי המוות עולים לבית דין שלמעלה לעולם הבא
אבל יש. אז השאלה היא לא נכונה.
אנונימי
באותו הנושא: