14 תשובות
לא
לא ממש לא
שואל השאלה:
יש חוק כזה? או שסתם מבחינת היגיון לא?
אנונימי
זה לא תקין
לא. זה יכול ליפול תחת הזנחה ויש חוק נגד הזנחה. אם תתלונני במשטרה כנראה שיעשו עם זה משהו
אנונימית
אוי ואבוי ברור שלא
זה עדיין לא בסדר, להעניש ילד באוכל זה אחד הדברים הכי טראומתים שאפשר לעשות לו! לא עושים דברים כאלה.. זה לא הדרך לא משנה מה הוא עשה
שואל השאלה:
^תודה רבה לכל העונים
ההורים שלי אומנם לא עושים את זה אבל הם חושבים שזה בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
עזרתם לי להוכיח נקודה
אנונימי
שואל השאלה:
ואם נגיד הילד רגיל לאכול הרבה ואז הם מגבילים אותו באוכל כעונש?
אנונימי
אה אוי לא קראתי טוב ^ אני מתכוון שאסור להעניש ההורים את הילדים . זה הזנחה .
פשוט קראתי את זה כילדים מענישים סורי טעות שלי
אנונימי
כן אם הם ממש רעים ומתעללים
אם הם לא אז זה סתם טיפשי לדעתי
אנונימי