9 תשובות
אני מגלחת ידיים כבר חצי שנה הכל טוב אין קוצים תאמיני לי ניסיתי הכל גילוח * בידים * העי טוב
לא זה לא כזה נוראי עשיתי את זה פעם אחת כי לא ידעתי שלא כדי וזה לא עשה כלום
שואל השאלה:
זה חד פעמי אבל
אנונימית
זה לא יהיה נורא, אבל זה פשוט יחזק לך יותר את השורש של השערה ויגדל לך קוצים אבל בקטנה
- -
עשיתי את זה חד פעי זה מזעזע בבקשה אל
חארטה ברטה
אני עושה עם סכין ולא מחזק שום שורש
אני עשיתי את זה וזה לא היה כזה נורא.. זה היה קוצני בהתחלה ואז עשיתי שעווה וזה חזר למצב הקודם.
שמעי לי אין שערות בידיים ככה שאני לא עושה בכללי
אבל לפעמים יוצא לי פעם פעמיים בשנה ובכלל לא קרה כלום, צמח רגיל
אבל זה תלוי אפשר לראות פה שההשפעה אצל כל אחת היא שונה לגמרי
אנונימית
לא רע