7 תשובות
עד 03:59
עד 5:00 בלילה
גיליתי את זה לא מזמן
אבל מומלץ לשאול במוקד משרד התחבורה *8787
24 שעות
נציג השירות שענה לך טעה
הראל, אתה טועה. סמוך על סחבק
סליחה על הטעות,
חופשי יומי תקף עד 4:30 לפנות בוקר לא יודע אם השתנה
הינך טועה,
בחודש דצמבר ביצעתי נסיעה ברכבת בשעה 18:00 בהלוך
לאחר מכן חזרתי בחזור הרכבת יצאה ב23:40 ואז היא הגיעה לתחנה ב1:00.
והיני רציתי לעשות חופשי יומי,אז שאלתי אם אוכל להשתמש בחופשי יומי,פחדתי שהשער ברכבת ביציאה לא יפתח לי.
צירפתי קישור למה שענו לי רכבת ישראל