7 תשובות
לצאת יותר לשמש (ולשתות מים כמובן חח)
להתאמן
למצוא תחביבים
לעזוב את הטלפון/טלויזיה
להתאמן
למצוא תחביבים
לעזוב את הטלפון/טלויזיה
למצןא תאנשים שיעזרו לך לצאת מזה^^
שואל השאלה:
אין ממש אנשים טובים בסביבה שלי זה חלק מהבעיה
אין ממש אנשים טובים בסביבה שלי זה חלק מהבעיה
אנונימית
מקווה שתמצאי^^
שואל השאלה:
כיאילו כולם באים אלי או מדברים איתי רק שהם צריכים עזרה כולם בבית ספר מרכלים ואלי ושונאים אותי ויש לי איזה 5 חברים אבל הם לא מתחשבים בי בשיט ואני לא מרגישה שאני יכולה לסמוך אליהם
כל זה גורם לי לא לרצות לצאת מהבית
עד שהיום "חברות" שלי שכנעו אותי לבוא איתן לאן שהוא ואז הן רצו ללכת למקום כל שהו ואני לא רציתי כי יש שם אנשים מגעילי שאני שונאת אז הן פשוט השאירו אותי באמצע הרחוב לבד וחיכיתי שם איזה 40 דקות עד שאמא שלי הגיעה
כיאילו כולם באים אלי או מדברים איתי רק שהם צריכים עזרה כולם בבית ספר מרכלים ואלי ושונאים אותי ויש לי איזה 5 חברים אבל הם לא מתחשבים בי בשיט ואני לא מרגישה שאני יכולה לסמוך אליהם
כל זה גורם לי לא לרצות לצאת מהבית
עד שהיום "חברות" שלי שכנעו אותי לבוא איתן לאן שהוא ואז הן רצו ללכת למקום כל שהו ואני לא רציתי כי יש שם אנשים מגעילי שאני שונאת אז הן פשוט השאירו אותי באמצע הרחוב לבד וחיכיתי שם איזה 40 דקות עד שאמא שלי הגיעה
אנונימית
באמת אבל באמת עכשיו, הפרטי פתוח. אני די קצת מבינה אותך^^
היי אנונימית, מה שלומך?
שמי דוד ואני תומך מטעם עמותת עלם, בה אנחנו מלווים ומסייעים לבני נוער ברשתות החברתיות.
קראתי את מה שכתבת...את מספרת שאת מרגישה שאת נכנסת לדיכאון, ובמקביל, אם אני מבין נכון, את משתפת בתחושות ובחוויות שלך שאולי משפיעות על המצב (?). את מספרת שאת מרגישה שאין אנשים טובים בסביבה שלך, שלא אוהבים אותך, מרכלים עלייך וכ'ו...נשמע שאלו תחושות שלא קל להתמודד אתן. אפשר לשאול בת כמה את? האם שיתפת מישהו קרוב במה שאת מרגישה? את שואלת איך לעצור את מה שאת מרגישה...במידה ותרגישי בנוח לדבר על זה, אני רוצה להזמין אותך לפנות אלי בפרטי כדי שנוכל להגן על הפרטיות שלך. לאנשים שונים יכולים להתאים דברים שונים כדי להתמודד עם מצבים מהסוג הזה, כך שאני כאן בשבילך במידה ותרצי להתייעץ, לשתף ולחשוב יחד מה יכול אולי להתאים לך ומה היית רוצה שיקרה.
אפשר גם לפנות אלינו במייל [email protected] או בטיקטוק/אינסטגרם nayedet.digital. בנוסף, יש לנו צ'אט אנונימי (עד לגיל 21) שפעיל בין השעות 20:00-24:00. אפשר לדבר שם ברציפות (עד שעה) עם תומכ/ת שלנו: https://www.yelem.org.il
דוד
שמי דוד ואני תומך מטעם עמותת עלם, בה אנחנו מלווים ומסייעים לבני נוער ברשתות החברתיות.
קראתי את מה שכתבת...את מספרת שאת מרגישה שאת נכנסת לדיכאון, ובמקביל, אם אני מבין נכון, את משתפת בתחושות ובחוויות שלך שאולי משפיעות על המצב (?). את מספרת שאת מרגישה שאין אנשים טובים בסביבה שלך, שלא אוהבים אותך, מרכלים עלייך וכ'ו...נשמע שאלו תחושות שלא קל להתמודד אתן. אפשר לשאול בת כמה את? האם שיתפת מישהו קרוב במה שאת מרגישה? את שואלת איך לעצור את מה שאת מרגישה...במידה ותרגישי בנוח לדבר על זה, אני רוצה להזמין אותך לפנות אלי בפרטי כדי שנוכל להגן על הפרטיות שלך. לאנשים שונים יכולים להתאים דברים שונים כדי להתמודד עם מצבים מהסוג הזה, כך שאני כאן בשבילך במידה ותרצי להתייעץ, לשתף ולחשוב יחד מה יכול אולי להתאים לך ומה היית רוצה שיקרה.
אפשר גם לפנות אלינו במייל [email protected] או בטיקטוק/אינסטגרם nayedet.digital. בנוסף, יש לנו צ'אט אנונימי (עד לגיל 21) שפעיל בין השעות 20:00-24:00. אפשר לדבר שם ברציפות (עד שעה) עם תומכ/ת שלנו: https://www.yelem.org.il
דוד
באותו הנושא: