12 תשובות
כן
כן
בטח
לא
זה פער שהוא יחסית סבבה
לא ממש לא
לדעצי לא ההפרש סבבה הגיל לא
קצת מוזר ..
לא (דעה תתמודדו)
אנונימית
זה ליטרלי ילדה בכיתה ז וילד בכיתה ט למה כולם אומרים שזה בסדר
לדעתי לא...
ההפרש ביניכם כן סבבה אבל הגיל שלך די מוקדם
ההפרש ביניכם כן סבבה אבל הגיל שלך די מוקדם
לא
כמו שאמרו כאן ההפרש בסדר הגיל לא
כמו שאמרו כאן ההפרש בסדר הגיל לא
באותו הנושא: