12 תשובות
כן
בטח
לא
727
זה פער שהוא יחסית סבבה
לא ממש לא
לדעצי לא ההפרש סבבה הגיל לא
קצת מוזר ..
לא (דעה תתמודדו)
אנונימית
זה ליטרלי ילדה בכיתה ז וילד בכיתה ט למה כולם אומרים שזה בסדר
לדעתי לא...
ההפרש ביניכם כן סבבה אבל הגיל שלך די מוקדם
לא
כמו שאמרו כאן ההפרש בסדר הגיל לא