9 תשובות
כן מעולה!
את צריכה טיפה להעלות את המשקל:)
נכון בדקתי עכשיו בבי אם אי ואת ממש קרובה לרזון את מתחת לממוצע
שואל השאלה:
חחה הבעיה שאני אוכלת מלא ואני מנסה כבר שלוש שנים לעלות במשקל וזה פשוט כל הזמן נשאר אותו דבר זה מבאס אותי
חחה הבעיה שאני אוכלת מלא ואני מנסה כבר שלוש שנים לעלות במשקל וזה פשוט כל הזמן נשאר אותו דבר זה מבאס אותי
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד בגילי אמא שלי שקלה אפילו פחות ממני אז כנראה זה גנים וגם אבא שלי דיי רזה
נגיד בגילי אמא שלי שקלה אפילו פחות ממני אז כנראה זה גנים וגם אבא שלי דיי רזה
אנונימית
הביאמאיי טוב, אבל זה המשקל והגובה שלי ואני עדיין לא בת 13... את ממש ממש קטנטונת יחסית לגיל...
נמוך אבל עדיין בגבול.. הייתי מעלה איזה 3-4 קילו במקומך
שואל השאלה:
אני נראלי נחשבת קטנטונת כזאת ולגביי התגובה מעליי . אני מנסה כבר מלא זמן כמו שכתבתי שאנע מנסה לעלות במשקל אבל אני לא מצליחה ואני אוכלת מלא
אני נראלי נחשבת קטנטונת כזאת ולגביי התגובה מעליי . אני מנסה כבר מלא זמן כמו שכתבתי שאנע מנסה לעלות במשקל אבל אני לא מצליחה ואני אוכלת מלא
אנונימית
כע
אנונימי
באותו הנושא: