5 תשובות
זה בסדר
זה לא מדויק אבל זה בערך לפי מחקרים
ירידה בסיבולת מתחילה לרדת אחרי שבוע שלא עושים
וירידה במסת שריר אחרי בערך שלושה שבועות ככה שהכל טוב
תשתדלי לעשות כמה שאת יכולה,לדוגמה את סתם בחדר אז שכיבות סמיכה או סקוואטים וכאלה
תהני
וואלה ממה שהבנתי אפשר לנוח אפילו שבועיים וזה לא יהיה כזה נורא
הכל בסדר תעשי מה שאת יכולה וגם אם לא, תני לעצמך את בחופשה, תחזרי לארץ ותחזרי לשגרת אימונים שלך
זה לא נורא בכלל. אם תחזרי אחר כך לשגרת אימונים תחזרי מהר מאוד למצב לפני