10 תשובות
טרמינל 3 גדול יותר אם אני זוכרת נכון
שואל השאלה:
ולמי מיועד הטרמניל 1
ולמי מיועד הטרמניל 1
טרמינל 1 לדעתי זה בלי דיוטי פרי זה עם אחד קטן כזה וטרמינל 3 זה עם הדיוטי פרי הרגיל לפי מה שאני זוכרת טרמינל 1 אמור להיות מהיר יותר פחות טורים וכאלה למרות שמעבירים עכשיו הרבה טיסות לשם
^יש שם דיוטי פרי הוא פשוט טיפה יותר קטן
טרמינל 1 מיועד בדכ לטיסות יותר קטנות וקצרות
טרמינל 1 מיועד בדכ לטיסות יותר קטנות וקצרות
שואל השאלה:
^ אני נוסע לאנטליה אז זה אומר שאני יעבור דרך טרמינל 1?
^ אני נוסע לאנטליה אז זה אומר שאני יעבור דרך טרמינל 1?
טרמינל 3 יותר גדול
זה פשוט שני טרמינל עם שונים אחד ישן יותר ואחד חדש יותר וגדול יותר
^^^^ איזה שטויות טסתי לאירופה בטרמינל 1 מלא פעמים
^^^לא בהכרח טיסות בארץ, אני פעם טסתי לחול (זה היה או לאיסטנבול או לקפריסין אני לא זוכרת) וטסנו דרך טרמינל 1
לא נכון טסתי בטרמינל 1 עכשיו טיסה לחול זה לא רק
באותו הנושא: