6 תשובות
זה מה שקרה לי חייב לדבר שהם ישימו לב
מה מביך רק שווארמה
אז תגידי משהו אם לא מתייחסים
שואל השאלה:
עמדתי ליד הקופה מול העיניים שלהם .החליטו להתעלם למרות שיצרתי קשר עין .
בדרך כלל בכל הפעמים שקניתי שווארמה או פלאפל ישר פונים שיש לקוח .
בסוף קניתי אבל סתם סיטואציה מביכה קצת . מרגיש שאני האשמה חח
אנונימית
העיקר נהנת?
קורה לפעמים.
אני עומדת עם פרצוף עצוב כמו מסכנה שישימו לב. כי אין לי כוח לדבר.
וכשיש לי אני פשוט אומרת " אני רוצה להזמין שווארמה" ואז ככה שמים לב.
אנונימית