9 תשובות
אם את מרגישה רע נפשית ישלי רעיון בשבילך
תעשי תרגילי נשימה
מאוד עוזר
והשפעה מיידית
תשכבי על הגב בלי כרית ותנשמי 4 שניות מהאף תחזיקי תאוויר 2 שניות ותוציאי תאוויר מהפה לאט במשך 6 שניות
לפני זה תוציאי את כל האוויר כמה שאפשר מהרייאות
השפעה מיידית
שואל השאלה:
היא לא הקראש שלי, אין לי קראש...
אבל היא הצילה אותי. הבן היחיד שהיה שם בשבילי. אני אוהבת אותה מכל הלב.
אנונימית
הכוונה שלע שגמני עושה את זה
זה הגיוני, כנראה השיחות האלו הראו על אכפתיות מצידה וגרמו לך לשמוח
בהחלט הגיוני
יכול להיות זה החזיר אותך לתקופה שהיה לך טוב בה
727
אני עושה את זה עם הקראאש שלי
זה הגיוני ויפה שאת מוצאת דרך טובה לעודד את עצמך, יש כאלה שיעשו את זה בדרכים לא טובות, אני גם עושה את זה לפעמיים עם הקבוצה של המשפחה, לילה טוב:)