6 תשובות
מה קרה?
למה את מרגישה רעה?
727
גם אני ;)
הי אנונימית,

אני קורא את מה שכתבת ורציתי להתייחס...

נדמה כי את חווה קושי או אולי מצוקה שמסעירה את נפשך ולא נותנת מנוח... איני יודע מהן בדיוק הסיבות שהביאו אותך לכתוב את הדברים, אך את לא חייבת להישאר עם זה לבד...

יקרה, אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ובמידה ותרצי לשתף או להתיעץ איתנו... אני רוצה להזמין אותך אלינו, לצא'ט האנונימי שהעמותה מפעילה, בו תוכלי להעלות כל מה שתבחרי... אנחנו נקשיב, וננסה לסייע כמה שנוכל...

מחכים לך,
מתנדב סה"ר