אנשים שקראו או ראו את הסוד, אתם יכולים להיכנס דקה?
אני כבר המון חודשים מנסה בעזרת הסוד לגרום לאדם כלשהו להופיע בחיי, אבל אני לא מצליחה. יש לי רשימה בראש של הדברים שאני רוצה שיהיו לבן אדם, אבל הרוב אני לא בטוחה וזה אולי מה שמפריע... אני לא יודעת מה לעשות כדי לגרום לבן אדם הזה להיות בחיים שלי, אני תמיד אומרת לעצמי הוא/היא יגיע, שוב ושוב, ואני גם מעלה בדמיון כל מני דברים... מה אני עושה לא בסדר? מה אני יכולה לעשות עוד כדי שזה יקרה?