4 תשובות
אם את שותה משקה אנרגיה תשתי שעה לפני אימון, שהבטן שלך לא תהיה מלאה בנוזלים
שואל השאלה:
אז מה הטעם לקחת
אז מה הטעם לקחת
אנונימית
כל אחד והגוף שלו כנראה שכן זה הגיוני גם לי זה ככה ויש כאלה שזה נותן להם כוח ויש כאלה שלא
כן כי הסוכר עולה ויורד
באותו הנושא: