4 תשובות
אם את שותה משקה אנרגיה תשתי שעה לפני אימון, שהבטן שלך לא תהיה מלאה בנוזלים
שואל השאלה:
אז מה הטעם לקחת
אנונימית
כל אחד והגוף שלו כנראה שכן זה הגיוני גם לי זה ככה ויש כאלה שזה נותן להם כוח ויש כאלה שלא
כן כי הסוכר עולה ויורד