11 תשובות
כי הוא גרוע
הוא בנתיים הולך סבבה
החופש הכי טוב אברר
חד משמעית כן, אחד החופשים הגרועים שהיו לי
כנל. הוא פשוט גרוע נורא
הוא מדהים
כאילו
למה הוא גרוע מה קרה?
למה כולם אומרים שהוא גרוע
הוא מדהים
מושלם
מהמם
מטורף
אני לא יודעתת חופש שעבר היה לי ככ כיף ששכחתי מהלימודים עכשיו זה ככ חרא
כי זה משעמם ברמות ואין מה לעשות.
וואי וואי מה קורה. פה לכולם
זה החופש הכי מדהים שהיה לי
אני אומר לכם אתם סתם מחפשים רע
קומו על הרגליים ולעשות משהו עם החופש הזה
אתם עצלנים זה למה הוא חרא בשבילכם
קיצר כן
בינתיים שלי ממש טוב
אני הייתי בחופשה בלונדון (טסתי פעם ראשונהה) מראשון עד שבת
וסוף סוף אני נפגשת עם חברות ועושה משהו החופש