7 תשובות
מחכה לחופש הגדול, כמוני.
גם לי אין לי כח
להבריז(:
מתגברת איתי בסטי נשאר עוד 8 שבועות זהו אנחנו נשרוד3>
יש חופש בעצמאות
לג בעומר וכו
מבינה אותך תנסי לחשוב על זה שעוד מעט החופש הגדול ושלא נשאר עוד הרבה
שואל השאלה:
אני מתה אחרי החופש הזה להבריז?
אנונימית
כנל
אבל נשארו עוד פחות מחודשיים נשרוד איכשהו