7 תשובות
שואל השאלה:
המשפט הזה שבר אותי.
לא דגדגתי אותה יותר ויצאתי מהחדר שלה.
התחלתי לבכות.
אני רוצה מחר לדבר איתה על זה. ולריב איתה.
אני רוצה שהיא תישן איתי, ואיתנו יותר.
שאם יקרה משהו חלילה, היא תהיה שמה.
היא תהיה לצידנו.
כי ככה, לא אמורה להיות אמא.
אנונימית
אנע מצטערת שאת עוברת את זה
וואו אני באמת לא יודעת מה להגיד אני כל כך מצטערת לשמוע מגיע לך כל כך הרבה יותר טוב זה נשמע ממש פוגע וקשה ובכלל לא קל לעבור את זה
אמאלה אהובה שלי,
אני מצטערת ממש ממש ממש, לא מגיע לך לחוות את זה. מבטיחה לך שהכל יהיה בסדר. פה בשבילך❤
שואל השאלה:
גם אני לא יודעת למה. אין לי את מי לשתף.
וידעתי שבאנונימיות זו תהיה הדרך הטובה ביותר לשתף את מה שיש לי על הלב.
אני לא חושבת שסטיפס זה מקום לפריקות. אבל זה המעט שהאתר הזה יכול לעשות.
היה יותר טוב אם לא היית מגיב, כי אין משמעות כרגע לתגובה שלך.
אנונימית
אני כלכך עצוב עכשיו בגלל זה. את באמת נשמעת בוגרת לגילך, אבל בסופו של דבר את רק ילדה שצריכה את אמא שלה וממש לא אמורה להילחם על זה. אין לי מה לומר חוץ מזה שאני יכול להבין אפילו טיפה מהכאב שלך, ממה שכתבת.
היי,

קראתי בכאב את מה שסיפרת לאורך ההשתלשלות והתגובות. אני יכולה רק לדמיין כמה האירוע הזה היה מפחיד בשבילך וכמה הוא משפיע עלייך עד היום.. נשמע שאת מחפשת דמות בוגרת ויציבה בכדי להרגיש קצת מוגנת... אני מדמיינת לעצמי כמה זה כואב להיות בסיטואציה בה את צריכה לבקש שוב ושוב לנוכחות בבית שאמור להיות המקום הבטוח שלך ולא מוצאת נחמה...
חשוב לי להגיד לך - הביטחון שלך הוא הדבר הכי חשוב. ואת בוגרת ומודעת לעצמך.
האם יש לך מורה או יועצת שאת יכולה לשתף. את יכולה גם לדבר עם האגודה להגנת הילד (03-6091920) או עם מוקד החירום של משרד הרווחה במספר 118.
מעבר לזה, רציתי לספר לך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ולהזמין אותך לבוא לדבר איתנו. יש לנו צ'ט אישי ואנונימי לגמרי, שבו תוכלי לדבר עם אחד המתנדבים, לפרוק קצת את מה שיושב עליך בשיחה חמה ותומכת. אנחנו מחכים לך, אם תרצי כמובן. אני מצרפת את הקישור לצ'אט למטה.
מתנדבת סה"ר