11 תשובות
איזה פיתרון את רוצה?...
i'
שואל השאלה:
אם הייתי יודע הייתי מנסה לעשות איתו משהו
אנונימי
למה צריך פתרון? מה הבעיה?
^^^ את רוצה גם למצוא פיתרון ליתושים? לג'וקים? לחרקים? אין לזה הם חלק מהטבע, תתמודדי
i'
יש כל כך הרבה בעיות אחרות יותר חשובות מאשר מדוזות בים
הבעיה שזה כןאב העוקץ שלה ואני בעשר דקות הראשונות שהגעתי לים מדוזה רק נגעה בי וזה כל כך כאב זה גיהנום ואני לא מאחל את זה לאף אחד
שואל השאלה:
כן אבל ליתושים יש קוטל יתושים ולחרקים יש k300,נגד מדוזות אין משהו כל כך
אנונימי
אין סיבה שיהיה, ואין פיתרון
i'
עקצו אותי פעם אחת אולי וזה לא היה כזה נוראי
וואי כן דוד שלי פעם אחת הלך לבית חולים בגלל המדוזות האלו
יש המון משחות למדוזות שאפשר לקנות בקלות בבית המרקחת ולמרוח והעקיצה כבר לא כואבת
ככה לפחות היה כשאני נעקצתי, קניתי משחה והכל הסתדר

מדוזה היא בעל חיים והיא תורמת לשרשרת המזון, יש חיות שאוכלות אותה ואלה חיות חשובות שבלעדיהן לא נוכל להתמודד
אז רצח של מדוזות רק יגרום לנזק בלתי הפיך

פשוט צריך להנגיש את המשחות הרבה יותר, כמו שהיום כולם הולכים עם אלתוש לטבע אז אנשים צריכים ללכת עם משחה לים