5 תשובות
אני חושבת שיותר יפה בלי מסגרת
שואל השאלה:
כן אבל רציתי לדעת אם חייב למסגר תמונות כאלה שלא יהרסו או שזה בסדר להשאיר כמו פוסטר
אולי תשאלי את סופי פוסטר חחחח
זה על קנבס בלי הזה מהעץ מאחור?
אם בלי שימי מסגרת
אבל תמיד אפשר לשים פוליש אם אין שזה לא יהרס
ולנגב עם מברשת אבק כזה מתי שזה מתאבק
שימי מעל פוליש כדי שהצבע ישאר, ולדעתי עדיף לשים מסגרת כדי לשמור על זה יותר