5 תשובות
במסגרת
אני קניתי מסגרת זולה ממקס סטוק והיא ממש אחלה
שואל השאלה:
שמישהו מקצועי ימסגר לי.
ניסיתי לבד והמסגרת כבר נשברה ועוד שנייה הציור נקרע
אני רוצה גם שהציור ישמר כמה שיותר זמן
שמישהו מקצועי ימסגר לי.
ניסיתי לבד והמסגרת כבר נשברה ועוד שנייה הציור נקרע
אני רוצה גם שהציור ישמר כמה שיותר זמן
אנונימית
זה כבר כשרון חח
אני מיסגרתי לעצמי וזה נשמר אחלה
אני מיסגרתי לעצמי וזה נשמר אחלה
שואל השאלה:
אני מדברת על ציור של 50+ שעות אני צריכה מישהו מקצועי
אני מדברת על ציור של 50+ שעות אני צריכה מישהו מקצועי
אנונימית
באותו הנושא: