15 תשובות
רופא אחד פותח מרפאה ואומר שמי שבא לשם והרופא לא מצליח לרפא אותו, אז הרופא ישלם לו פי שניים ממה שהלקוח שילם.
טוב, יום אחד היה בן אדם שהחליט להתחכם.
הוא הגיע לרופא הזה, ואמר שאין לו חוש טעם.
הרופא הביא לו מיכל דלק ואומר לו: תשתה, זה ירפא אותך.
הבןאדם שותה קצת ואז צורח: "פיכס, זה דלק!"
"אה!" אומר הרופא. "התרפא לך החוש טעם!" והרופא לא הביא ללקוח כסף.
הבן אדם הזה רצה להתחכם פעם נוספת, והלך לרופא ואמר לו: "אין לי חוש ריח."
טוב, הרופא הולך לחדר האחורי, ומביא ג'ריקן דלק. הוא אומר: "שתה, זה ירפא אותך."
אבל הפעם הבןאדם היה חכם, הוא הריח לפני שהוא שתה, ואז אמר: "אני לא שותה את זה, זה דלק."
"אה!" אמר הרופא. "זיהית עם חוש הריח שלך!" והרופא גם הפעם לא שילם ללקוח.
אבל הבנאדם לא התייאש, הוא הלך פעם נוספת לרופא, והתלונן שהוא התעוור, וכבר לא יכול לראות כלום.
הרופא, כמו תמיד, הביא לו ג'ריקן דלק, ואמר לו: "שתה, זה ירפא אותך."
אבל הפעם ה'חולה' שלנו היה חכם, הוא שתה את כל המיכל כמו ילד טוב, ואחרי שסיים אמר: אני עדיין לא יכול לראות כלום! תשלם לי פי שתיים!"
"טוב," הרופא אמר בייאוש. "קח." הרופא הושיט ל'חולה' שטר של 20 שקל.
"מה?! אתה אמור להביא לי מאתיים שקל!" צרח ה'חולה' בזעם.
"אה! אתה יכול לראות שזה שטר של עשרים?! אז התרפאת!" והרופא הערמומי לא שילם ללקוח אף לא שקל.
שואל השאלה:
-_-
נכוןן
זו הבדיחה הכי מצחיקה בעולם מסתבר
לפי מחקרים,
הבדיחה על שרלוק הולמס.


שרלוק הולמס ודק ווטסון יצאו לכמה ימי קמפינג.
לאחר ארוחה דשנה פרשו כל אחד לשק השינה שלו.
כעבור כמה שעות שרלוק התעורר,העיר במרפק את חברו ואמר לו:
- " ווטסון,הבט לשמיים ואמור לי,מה אתה רואה?"
-" מליוני כוכבים" ענה דוקטור ווטסון.
-" ומה זה אומר לך?" חזר ושאל הולמס.
ווטסון חשב רגע,ובמאמץ להרשים את חברו אמר:
מבחינה אסטרונומית זה אומר שקיימים מליוני גלקסיות,ופוטנציאלית - בליוני כוכבי לכת.

מבחינה תאולוגית אני רואה שהקבה הוא כל יכול ואנחנו יצורים קטנטנים וחסרי חשיבות,

ומה זה אומר לך,חברי הטוב שרלוק?"

המתין הולמס דקה ואמר:
" ווטסון,אדיוט! זה אומר שגנבו לנו את האוהל!.
למה עיוורת לא יכולה להחנות בחניה?
כי היא אישה
אוי זה כל כך גרוע
מה ההבדל בין ספסל לבין אבא שחור?

ספסל יכול להחזיק משפחה
די למה לעשות לי מינוסים אני צוחקת

זה הקטע של *בדיחה*
^^ אותך זה לא מצחיק,
אז מראש אל תצרכי את התוכן הזה, ואם יצר שצרכת אותו -
תמשיכי בחיים שלך אבל *בלי לצחוק* (אוי אוי אוי)

זה שאת לא נהנית מהבדיחות האלה לא אומר שכל מי שכן נהנה מהן צריך לסתום את הפה כדי שחס וחלילה לא תיתקלי בתוכן שלא הצחיק אותך
כותב אקראי
זה באמת לא מהנה
זה אפילו לא מעלה גיחוך
מי אמר אוכל ולא קיבל?
זה שהלך הלך הלך בסיפור סבתא בישלה דייסה
אנונימי
חיחי
שואל השאלה:
^^חחח חזקק
החיים שלי