8 תשובות
היא גרועה
חחח
זה גרוע אבל יש בזה משהו מצחיק
זה גרוע אבל יש בזה משהו מצחיק
ביי
זה דווקא ממש הצחיק אותי, רק חבל שתלייה עובדת רק בחצי מהמקרים...
אוי
אנונימית
^קל לצחוק על זה כשאת לא הכרת אותה באופן אישי אה?
אם זאת הייתה מישהי מהמשפחה שלך אני בטוחה שלא היית צוחקת.
אם זאת הייתה מישהי מהמשפחה שלך אני בטוחה שלא היית צוחקת.
לא הבנתי כלום שמשהוא יסביר
באותו הנושא: