15 תשובות
שקניידעלך זה לא טעים?
אנשים אחרים
שואל השאלה:
לא יצא לי לפגוש מישהו שלא אוהב קניידלך
לא יצא לי לפגוש מישהו שלא אוהב קניידלך
כולם חושבים שצומת זה נקבה אבל זה בכלל זכר!
שאם רוצים משהו בשניה עושים אותו זה לא נכון ..
כשקוראים למסה משקל
מהי משמעות החיים
שסושי זה טעים
צומת זה זכר!!
ושם המספר, אני מתקנת כל אחד
עם ואם
מוסיפים לצירוף סמיכות ה' הידיעה במילה השניה
עם ואם
מוסיפים לצירוף סמיכות ה' הידיעה במילה השניה
שסרדינים זה לא טעים
יש כל כך הרבה דברים או מיחוסר ידע או מחוסר ניסיון
אסור לטפוח על הגב של מי שמשתעל, זה יכול לגרום לו להיחנק
שאלרגיה זה קצת פריחה ולא מעבר- אלרגיה זה הרבה מעבר!
שאפיפן מזריקים לזרוע- בכלל מזריקים לירך
שאפשר להיות אלרגי (בקטגוריית המזון) רק לבוטנים, חלב, אגוזים, סויה, גלוטן, ביצים ושומשום (הנפוצים), אבל אפשר להיות אלרגי להכל בתכלס
שאפיפן מזריקים לזרוע- בכלל מזריקים לירך
שאפשר להיות אלרגי (בקטגוריית המזון) רק לבוטנים, חלב, אגוזים, סויה, גלוטן, ביצים ושומשום (הנפוצים), אבל אפשר להיות אלרגי להכל בתכלס
באותו הנושא: