5 תשובות
שמעי, כאב הוא דבר זמני
והזמן לא מרפא כאב כי האנושות המציא את הזמן זו את מחליטה מתי יפסיק לכאוב לך :)
הפסד שלה, תמיד תזכרי את זה, בעוד כמה זמן את תיזכרי בזה ותצחקי עליה כי היא הפסידה אותך
שואל השאלה:
אני יודעת אבל זה פשוט כואב לראות את זה כי באמת לא משנה לך כל הזמן דהיינו חברות הכי טובות וכל מה שעברנו? היא כאילו לוקחת אותי כמובן מאליו וזה מעצבן
אנונימית
תזכרי שאם היא מחליפה אותך אז זה הפסד שלה ואת לא צריכה להרגיש רע לגבי זה, אנשים זה עולב, הם רעים, הם דוחים, הם מזעזעים, לא צריך להתייחס
סימן שאת צריכה חברה חדשה שלא תפנה אלייך גב ותאהב אותך על סמך מי שאת, כל אחד שנמצא בחיינו נותן לנו שיעור בהם