8 תשובות
שואל השאלה:
והבנאדם היחיד שמצליח להעלות לי חיוך על הפנים מההודעה הכי קטנה ישן
ואני לא יודעת איך להפסיק לבכות בגלל כל מה שקורה עם חברה שלי
אנונימית
דברי איתה הכי פתוח ותסבירי לה
אם את רוצה את יכולה לדבר איתי או לפרוק
אני כאן בשבילך :)
זה בטוח ירגש אותה ואולי גם תחזור לכי תדעי
שואל השאלה:
^^^עשיתי את זה ולא אכפת לה באמת
אנונימית
וואו אני מבינה אותך לגמרי!! קרו לי שתי פרידות מחברה הכי טובה.
הפרידה הראשונה הייתה בכיתה ו, היא החליפה אותי בשתי בנות אחרות שאני הכרתי בניהן. נלחמתי על החברות שלנו והיא שמה עליי את יודעת מה.. ניתקנו קשר ובגלל שלא נתתי לתחושה הרעה להציף אותי ולא נסגרתי ממקומות ולא מנעתי מעצמי דברים הצלחתי להגיע למקום מאוד טוב חברתית והיא נשארה מאחור בקטע הזה..
הפרידה השנייה הייתה בסוף כיתה ז. היינו חבורה של שלוש חברות הכי טובות ואני זו שנשארתי בצד. היה להן אחת את השנייה ואני הייתי צריכה להתמודד לבד. נתתי לזה להשפיע עליי ולא יצאתי למקומות ולא עשיתי כלום, ואני נשארתי לבד והתבודדתי מכולם ועכשיו יש לי חרדה חברתית, בגללן. הן לעומת זאת הכירו מחא חברות חדשות ונהיו מקובלות יןתר. תבחרי באופציה הראשונה שהצגתי❤
שואל השאלה:
זה מצחיק כי אמלי מה שקרה לך ב ז זה בערך מה שקורה אצלי..
וזה ממש מתסכל כי כאילו לא אכפת לך כל מה שהיה?
אנונימית
אני מבינה אותך ממש. אבל בבקשה אל תסתגרי בבית שלא תסיימי כמוני..