14 תשובות
כן
אם מישהו אוהב לפגוע בעצמו... אז כן
אם הוא אוהב את זה..אז כן...
מי שנהנה מזה כן
לא תמיד
שואל השאלה:
הכוונה מתוך מצוקה
( כמו לחתוך וורידים )
הכוונה מתוך מצוקה
( כמו לחתוך וורידים )
אנונימית
ממש ממש לא בהכרח
אז לא^^^
לא לא לא
מזוכיסט זה משהו יותר מורכב מרצון לפגיעה עצמית, יש עומקים בדברים מסוימים שהם לא הלו דווקא שנראים
מזוכיסט זה משהו יותר מורכב מרצון לפגיעה עצמית, יש עומקים בדברים מסוימים שהם לא הלו דווקא שנראים
לא.
לא בהכרח
יכול להיות שאדם פוגע בעצמו והוא נהנה מזה ויכול להיות שאדם פוגע בעצמו וזה לא כיף לו אבל זאת הדרך שלו להתמודד עם הכל
פגיעה עצמית לא אומר שנהנים מזה
יכול להיות שאדם פוגע בעצמו והוא נהנה מזה ויכול להיות שאדם פוגע בעצמו וזה לא כיף לו אבל זאת הדרך שלו להתמודד עם הכל
פגיעה עצמית לא אומר שנהנים מזה
לא
באותו הנושא: