4 תשובות
לא.
נהגתי לא מעט פעמים בלילה
נהגתי לא מעט פעמים בלילה
זה נשמע כיף
מחכה לזה
מחכה לזה
לא. עדיף לנהוג בלילה. אין פקקים.
לנהוג בלילה זה הכי כיף
באותו הנושא: