התחברות הרשמה

אתם מפחדים לנהוג בלילה לבד?

7 ביולי 2022, 20:14
פחדיםלילהנהיגהרשיון נהיגהנהג חדש    
4 תשובות
לא.
נהגתי לא מעט פעמים בלילה
פ
פָּצוּעַ־בָּרֹאשׁ
זה נשמע כיף
מחכה לזה
א
אשתו של פלנקטון
לא. עדיף לנהוג בלילה. אין פקקים.
א
אני חייל חמוד
לנהוג בלילה זה הכי כיף
-
-~
באותו הנושא:
אם נגמר לי מחר המלווה לילה זה אומר שהיום ב12 בלילה אני יכולה לנהוג חופשי?
שתיתי מלאא אתמול בלילה עכשיו אני צריך לנהוג
יש פה עוד אנשים שלא מוציאים רישיון נהיגה כי הם מפחדים לנהוג?
אפשר לנהוג עם הורה לצורך למידה בלילה במגרש?
באיזו מהירות יש לנהוג בלילה? (שאלה אמריקאית)
אתם מפחדים לנהוג?
מפחד לשכוח לנהוג
בנים מפחדים ללכת בלילה לבד?ואם כן אז כמו שבנות מפחדות ללכת לבד בלילה ?
אם שתיתי ב11 בלילה אני אוכל לנהוג עוד שעתיים ?
אם אני שותה אצל חבר בלילה ואז ישן אצלו אני יכול לנהוג יום אחרי?
אנשים שמפחדים לנהוג? ואם כן, למה?