12 תשובות
שואל השאלה:
מה אני עושה
מה אני עושה
אל תעשה את זה
שתה שחור מבלי סוכר
תנהג עם חלון פתוח
תנהג עם חלון פתוח
שואל השאלה:
עברו 12 שעות בדיוק
עברו 12 שעות בדיוק
אתה מרגיש עדיין על השפעה של ההאלכוהול?
אם עברו 12 שעות נראלי אתה יכול
שואל השאלה:
אני פשוט עם האנגאובר קצת
אני פשוט עם האנגאובר קצת
שתה קפה שחור ואז תנהג
קח אדוויל
שואל השאלה:
לא חושב שאפגע במישו כמו שאני פשוט נהג חדש ואם מוצאים אלכוהול אצלי זה שלילה
לא חושב שאפגע במישו כמו שאני פשוט נהג חדש ואם מוצאים אלכוהול אצלי זה שלילה
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
אם אני שותה באמת הרבה גם 12 שעות אחר כך אני די בטח שעדיין יש לי אלכוהול בדם, אם אתה לא לגמרי מאופס אל תנהג.
באותו הנושא: