12 תשובות
שואל השאלה:
מה אני עושה
אל תעשה את זה
שתה שחור מבלי סוכר
תנהג עם חלון פתוח
שואל השאלה:
עברו 12 שעות בדיוק
אתה מרגיש עדיין על השפעה של ההאלכוהול?
אם עברו 12 שעות נראלי אתה יכול
שואל השאלה:
אני פשוט עם האנגאובר קצת
שתה קפה שחור ואז תנהג
קח אדוויל
שואל השאלה:
לא חושב שאפגע במישו כמו שאני פשוט נהג חדש ואם מוצאים אלכוהול אצלי זה שלילה
שואל השאלה:
סבבה
אם אני שותה באמת הרבה גם 12 שעות אחר כך אני די בטח שעדיין יש לי אלכוהול בדם, אם אתה לא לגמרי מאופס אל תנהג.