3 תשובות
אני מכירה את המצב, יש לי גם חברה טובה שבאה לבתים של אנשים בלי לשאול בכלל, זה הגיע למצב שלחברה אחרת שלי היה התקף חרדה כי הילדה הזאת דפקה לה על הדלת בלע להודיע לפניי.
אני חושבת שצריך פשוט טיפה להתרחק ממנה, אבל אם היא ידידה שחשובה לך ואתה לא רוצה לאבד אותה פשוט לשבת איתה לשיחה, אם כמה שזה קשה ולהסביר לה שזה לא נעים לך
אני חושבת שצריך פשוט טיפה להתרחק ממנה, אבל אם היא ידידה שחשובה לך ואתה לא רוצה לאבד אותה פשוט לשבת איתה לשיחה, אם כמה שזה קשה ולהסביר לה שזה לא נעים לך
שואל השאלה:
לא ידידה טובה, מצידי לא לשמור על קשר...
לא ידידה טובה, מצידי לא לשמור על קשר...
פשוט תגיד לה בפרצוף אל תבואי זה הדרך היחידה אין מה לעשות
באותו הנושא: