11 תשובות
הם חייזרים בכלל
כי זה לא טעים לי.
לא טעים להם
אבל אני חושבת שהם ממש מפספסים
כל אחד והטעם שלו
אני מאוהבת בסושי
מוזרים
כי זה לא טעים
וואלה גם אני לא אהבתי התחלתי לאכול רק לפני חודשיים בערך.
כי זה לא טעים
שלום אני נוסעת אני לא רוצה שתלוו אותי הלאה
אני חולה על סושי
שואל השאלה:
^^ אה?