נראה לכם שחברות אמיתית בין חברות יכולה להתקיים כאשר ארבע מהחבורה בהית ספר אחד ועוד אחת בבית ספר אחר?
שנה הבאה אנחנו עוברות בית ספר, אנחנו חבורה של חמש ואחת מאיתנו עוברת לבית ספר אחר וקשה יותר .. ואני מפחדת שנפסיק להיות איתה בקשר או שהוא איתנו כי היא תלמד הרבה יותר זמן מאיתנו וגם תכיר הרבה חברים חדשים וכל זה.. מה דעתכם, נצליח להשאר חברות ?