13 תשובות
^אז תכנסי עם חולצה עם בד כזה של מים וטייץ
אין מזדהה יותר ממני. יש בבגדי ים כמו חצאית שמכסה זה נותן קצת הרגשה שאני לא חשופה לגמרי וזה קצת "מעודד" ויפה ואם בכלל לא בא לך תלבשי חולצת אוברסייז בלי מכנס ומתחת את הבגד ים זה גם אחלה
אנונימית
לאא תלכי עם בגד ים יהיה לך שיזוף מכוער עם בגדים את לא מבינה איך משתזפים שם בלי שתנסי אפילו את חוזרת חומה רצח
מה זאת אומרת?
תבואי עם בגד ים, תאמיני לי שלאף אחד לא באמת אכפת. וגם אם מישהו יחשוב, אז שיחשוב- איך זה משפיע עלייך? הבן אדם כולה ראה אותך בפארק המים ולא תראי אותו יותר בחיים, בקיצור לכי עם בגד ים. אם את ממש מרגישה שאת לא יכולה, אז לכי עם חולצה ומכנס, אבל בעייני זה סתם חבל.
שואל השאלה:
איזה שיזוף אני אשכנזייה מתה
אנונימית
תלבשי מה שיגרום לך להרגיש בנוח אבל תדעי שאת מהממת
שואל השאלה:
את בעצמךך
אנונימית
ואי גם אני פעם הלכתי עם בגדים
ולא הצלחתי להתגלש עם זה!!!!
זה ממש קיצוני
שואל השאלה:
אני יודעת שזה בטח לא מעניין אתכם אבל קניתי בסוף בגד ים ודווקא הוא ממש מחמיא לי ואני אוהבת אותו על הגוף שלי:) אז תודה לכם!!
אנונימית
שואל השאלה:
גם את זה אני לא מסוגלת לעשות
אנונימית
מבינה אותך, אני נכנסת למים עם שורט וגוזייה של בגד ים כי אני מרגישה לא בנוח
את יכולה לעשות את זה גם זה ממש סבבה
עדיף שלא.
אם את עד כדי כך לא מרגישה בנוח אז תביאי מכנס וחולצה
יאא אני שמחה בשבילךך