3 תשובות
כיף רצח.
יש הרבה תור עכשיו אבל זה שווה את זה.
תמיד יש תור^
וזה ממש כייף פארק מים בכללי אז אני חושב שכן יהיה לך כייף
וזה ממש כייף פארק מים בכללי אז אני חושב שכן יהיה לך כייף
אנונימי
באותו הנושא: