6 תשובות
למה מוריד אתה תורם בדרך שלך וחוץ מזה מי שתאהב אןתך באמת לא תפסול אותך על כזה דבר
לא חושבת שיוריד למישהי
יוריד למי שלא תעריך את העבודה שלך ע"פ המעשים אלא ע"פ השם.
כלומר מי שתאמר אה לא היית בצבא אתה בטח חלש ולא "גבר", ולא תדון לכף זכות ותאמר הוא דווקא מיצה את עצמו הכי טוב ותרם הכי הרבה בבית ספר - אלו שיאמרו את זה, זה ירד להן ממך.
אבל, אתה גם ככה לא תרצה אותן, כי הן כאלו שמסתכלים על חוץ.
אחת שמסתכלת על הבפנים - לא תהיה לה בעיה :)
בהצלחה!
דווקא חושבת שזה מקסים, זה אומר שאולי אתה טוב עם ילדים. ושנתיים זה מהמם, יכולת לעשות רק שנה אחת ואתה בוחר לתרום מעצמך יותר
שואל השאלה:
אני כן רוצה לתרום מחיי שנתיים למדינה ולמקסם את האפשרות של שירות לאומי.
אני לא איזה מזכיר שם בבית ספר.
עוזר לתלמידים חלשים וכדומה..
שואל השאלה:
תודה על כל תגובה ותגובה!❤❤