8 תשובות
כן
אנונימי
כל הזמן
אני כבר שנה וחצי הולך לבד..
שואל השאלה:
איך?
איך?
ברגל
אנונימי
אתמול
גם בדרך כלל
אם קשה ללכת לבד אז תנסי ללכת לשיעורים בסטודיואים של החדר כושר ואז זה קבוצה
גם בדרך כלל
אם קשה ללכת לבד אז תנסי ללכת לשיעורים בסטודיואים של החדר כושר ואז זה קבוצה
אפשר ברגל/אופניים או חופשי חודשי באוטובוס
תמיד חחח
באותו הנושא: