8 תשובות
כן
אנונימי
כל הזמן
אני כבר שנה וחצי הולך לבד..
727
שואל השאלה:
איך?
ברגל
אנונימי
אתמול
גם בדרך כלל
אם קשה ללכת לבד אז תנסי ללכת לשיעורים בסטודיואים של החדר כושר ואז זה קבוצה
אפשר ברגל/אופניים או חופשי חודשי באוטובוס
727
תמיד חחח