8 תשובות
שטויות
שואל השאלה:
מנחם.^
מנחם.^
אנונימית
בקטנה :)
לא כזה נורא זה בכלל לא נורא
שואל השאלה:
למה זה מלחיץ כלכך זאת סתם שאלה
למה זה מלחיץ כלכך זאת סתם שאלה
אנונימית
נעע משהו אחד שלמדתי בחיים לא להתלהב משום דבר שקורה באינסטגרם
הכל טובב
אני פעם אחת הגבתי למישהי בטעות חח כי הצכוונתי לקלוס של חברה והיא העלתה משהו על יום הולדת שלה והיא ראתה את זה
באותו הנושא: